KUNDSERVICE (Kundtjänst)

Kort: Med oss som ansvariga för kundkontakten kan ni fokusera på kärnverksamheten.

Vi ser till att era kunder får ett personligt bemötande, svar på sina frågor eller rätt vägledning i sitt ärende. Det gör vi genom att hantera, administrera och registrera alla inkommande samtal, skapa en felanmälan (serviceanmälan) eller lägga en order till exempel.

Omfattningen på vårt ansvar bestämmer vi tillsammans. Företagstjänsten Kundservice (kundtjänst) kan förslagsvis innehålla följande ansvarsområden:

  • Kundtjänst (kundservice)
  • Telefonpassning (svarsservice)
  • Ärendehantering
  • Orderhantering
  • Felanmälan
  • Administration
  • Kontaktcenter
Adress: Box 340, 201 23 Malmö | Besöksadress: Hans Michelsensg. 1B Malmö | Tel 040 - 18 34 34 | Fax 040 - 18 25 35 | E-post: info@adritel.se