Stena Fastigheter

Under de första åren på 2000-talet växte Stena Fastigheter kraftigt. Företaget hann inte ta hand om sina serviceanmälningar (felanmälningar) och beslöt sig för att lägga över ansvaret på ADRiTEL under hösten 2003, med omedelbart resultat. Sedan 2018 hanterar även ADRiTEL resterande växelsamtal för Stena Fastigheter.

”Vi har ett nära samarbete med ADRiTEL sedan många år. ADRiTEL har en hög servicegrad, bred språkkompetens och kan vår organisation. Vi känner oss trygga i att de kunder som kontaktar oss via ADRiTEL blir bemötta på ett omtänksamt och professionellt sätt.” Cecilia Fredholm Vaarning, Kommunikation- och hållbarhetschef, Stena Fastigheter AB



Rikshem

ADRiTEL har hanterat kundservicen för Rikshem sedan 2016.

”ADRiTEL har underlättat för vår organisation genom att svara på många frågor och guida våra kunder som ringer in. Detta innebär att vår organisation blir avlastade och våra kunder får snabb och bra hjälp direkt av vår kundservice” Inköpsansvarig, Rikshem



Unikum

ADRITEL har hanterat växeln för Unikum sedan 2010.

”För kunderna är det av stor vikt att alla samtal blir besvarade på ett trevligt sätt och att ärendet blir korrekt vidarebefordrad för åtgärd till Unikum.” Britt Larsson, Upphandlingsansvarig, Unikum Unikt Lärande AB