malmo-2983115_1920.jpg

Extern hantering av serviceanmälan gav resultat

Vi är ett kontaktcenter som erbjuder extern kundservice (kundtjänst/serviceanmälan och felanmälan) och svarstjänster. Det har vi gjort i samma regi i över 30 år och vågar därför påstå att vi är duktiga på det vi gör. De flesta av våra kunder har vi samarbetat med under många år och tillsammans med dem har vi utvecklat komplexa strategier och lösningar, som vi är väldigt stolta över.

Vi räknas som ett av landets mest välrenommerade företag inom kontaktcenterbranschen, och sedan 1998 har ADRiTEL varje år erhållit AAA-rating. År 1999 nominerades vi till  Gasellpriset för Sveriges snabbast växande företag.

Vi jobbar nära våra kunder för att lätt anpassa oss efter era behov och skräddarsyr lösningar beroende på uppdrag. Vi arbetar långsiktigt med kvalitet som ledord och är mycket måna om att vårda samt utveckla våra kunders kundrelationer. Vår målsättning är att alltid sträva efter att överträffa våra kunders förväntningar